Inspirasjon bad

Jeg drømmer om nytt bad. Det er ikke noe vi kommer til å ta oss råd til på mange år så foreløpig blir det med drømmene. Og når man drømmer kan man tenke stort, uten å tenke så fryktelig mye på mål og størrelser og om det kommer til å fungere i virkeligheten. Jeg elsker å være på badet og mitt drømmebad er stort, luksuriøst og koselig. For noen år siden var jeg på besøk hos en arkitekt som hadde bygd inn badekaret, og på kanten av badekaret var det et vindu ut til en stor skog. Hvor herlig må det ikke være å ligge i badekaret og se ut i naturen? Her har jeg samlet et lite knippe bilder.

La oss bare begynne stort- for å få plass til dette må vi kjøpt nytt hus, eller byttet ut hele stuen med nytt bad. Gjerne ingen dum tanke- jeg kunne tilbragt timesvis i dette rommet.

I drømmebadet skal det selvsagt være plass til en stol hvor jeg kan sitte og høre musikk mens jeg sminker meg:)

Nevnte jeg badekar hvor en kan se ut… ?

Men for å være ærlig har jeg ikke tålmodoghet til å ligge lenge i badekaret, er stor adskilt dusjsone står høyere på listen.

Detaljer som gjør badet til en plass man har lyst å tilbringe mye tid.

Hvor pent er det ikke med innebygde små nisjer til dusjproduktene?

Jeg synes spesialbygde badekar eller badekar som er bygd inn er utrolig flott.

 

Bilder fra pinterest

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg