Male en vegg?

I dag er jeg nede for telling. Eller i alle fall delvis. Jeg klarte å ramle så lang jeg var og skade skulderen i fallet. I disse vintertider med isete veier er det mildt sagt pinlig å fortelle at dette skjedde på flate golvet. innendørs. og de skydige: støvletter med høy hæl. Om det blir litt mindre blogging de neste dagene så vet dere hvorfor.

Jeg leker med tanken på å male en vegg. Med tanke på skulderen blir det nok ikke helt med det første men enn så lenge kan jeg gjøre litt fundering. Er jammen ikke lett å velge EN farge i dette havet av farger og nyanser.

Jeg vet ikke hva som er årets it-farge (ikke fjorårets heller for den saks skyld) og jeg bryr meg egentlig ikke. Jeg kommer til å gå for den fargen jeg liker. Og så er jeg ikke sååå glad i male heller så maler jeg noe må det være noe vi kan leve med i minst 4-5 år.

Litt inspirasjon fra pinterest. Dere skjønner sikkert i hvilken retning fargen kommer til å gå:)

Bilder fra pinterest

6 kommentarer
    1. God bedring med skuldra, for en uflaks!
      Herlige farger på veggen der, håper å se en av de på din vegg her i bloggen i framtida:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg