Inspirasjon soverom

Jeg har vært syk de siste dagene og har derfor tilbragt mye tid på sofaen (myye tid på sofaen) og i sengen. Et passende tema for dagen er derfor soverom. Soverommet blir ofte glemt når huset skal innredes. Det puttes inn en seng der og så blir det ikke gjort noe mer. Jeg mener soverommet fortjener mer, det er der vi tilbringer 1/3 (!) av tiden og det er der vi skal ha de gode drømmene:) Jeg liker følelsen av luksus på soverommet. Jeg har saumfart pinterest og funnet noen herlige soverom som jeg tenkte jeg kunne dele med dere. Enjoy!:)

Bilder fra pinterest

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg